Skip to main content
Skip table of contents

Režim práce

Každé zařízení v provozu umí fungovat v jednom z režimů Otevřené účty nebo Pultový prodej. Režim si může zvolit každý uživatel v pokladně, v základním menu:

Nastavení Další nastaveníZpůsob vedení účtů.

Pultový prodej

Papaya se v režimu pultového prodeje chová tak, aby vás zbytečně nezatěžovala informacemi o účtu, které jsou důležité pro provozy restauračního typu. Tlačítko pro vytvoření nového účtu je v tomto režimu schováno. Účet se totiž vytvoří automaticky po výběru položky z menu. Papaya na něj automaticky přidá zvolenou položku. V porovnání s režimem Otevřených účtů od vás systém nebude vyžadovat název účtu a číslo stolu, na který má být účet přiřazen.

Otevřené účty

Papaya v režimu otevřených účtů zobrazí vždy před vytvořením nového účtu okno, na kterém umíte účtu přiřadit stůl nebo zadat jeho název. Zadání těchto informací je však nepovinné - viz. tlačítko Účet bez stolu. Navíc je lze dodatečně změnit přes ikonu stolu v případě, že máte kliknuto na daný účet a v tomto zobrazení víte i měnit název účtu.

Kombinování režimů práce

Oba režimy práce můžete ve vašem provozu kombinovat.

Pokud máte restauraci s barem, tak si zapněte pultový prodej na tabletu, který je na baru a číšníkem obsluhujícím u stolů nastavte režim otevřených účtů.

I na zařízení se zapnutým pultovým prodejem můžete sledovat a upravovat účty vytvořené na číšníky, kteří pracují v režimu otevřených účtů.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.