Režim práce
Každé zařízení v provozu umí fungovat v jednom z režimů Otevřené účty nebo Pultový prodej. Režim si může zvolit každý uživatel v pokladně, v základním menu:
Nastavení → Další nastavení → Způsob vedení účtů.
Pultový prodej
Papaya se v režimu pultového prodeje chová tak, aby vás zbytečně nezatěžovala informacemi o účtu, které jsou důležité pro provozy restauračního typu. Tlačítko pro vytvoření nového účtu je v tomto režimu schováno. Účet se totiž vytvoří automaticky po výběru položky z menu. Papaya na něj automaticky přidá zvolenou položku. V porovnání s režimem Otevřených účtů od vás systém nebude vyžadovat název účtu a číslo stolu, na který má být účet přiřazen.
Otevřené účty
Papaya v režimu otevřených účtů zobrazí vždy před vytvořením nového účtu okno, na kterém umíte účtu přiřadit stůl nebo zadat jeho název. Zadání těchto informací je však nepovinné - viz. tlačítko Účet bez stolu. Navíc je lze dodatečně změnit přes ikonu stolu v případě, že máte kliknuto na daný účet a v tomto zobrazení víte i měnit název účtu.
Kombinování režimů práce
Oba režimy práce můžete ve vašem provozu kombinovat.
Pokud máte restauraci s barem, tak si zapněte pultový prodej na tabletu, který je na baru a číšníkem obsluhujícím u stolů nastavte režim otevřených účtů.
I na zařízení se zapnutým pultovým prodejem můžete sledovat a upravovat účty vytvořené na číšníky, kteří pracují v režimu otevřených účtů.