Synchronizace produktů a ceníků ve Web Admine a pokladně
Jak postupovat, pokud jsem vytvořil jsem nové produkty, ale nevidím je v pokladně?
V případě cloudového řešení se nové položky a změny v nich neprojevují automaticky iv pokladně. Tímto si umíte dopředu připravit menu a nijak nezasahovat do provozu. Pro importování změn do pokladny umíte využít dvou způsobů.
Stažení menu ze serveru v aplikaci Papaya POS
Přejděte přes tři tečky do nastavení
Vyberte “Editace Menu”
V případě zařízení orientovaného na šířku, klikněte na “Importovat ze serveru”, čímž se načtou všechny změny z cloudu.
Poslání změn v menu přes webadmin Papaya POS
Ve webadminu Papaya POS přejděte přes Administrace → Pokladny,
Na konkrétní pokladně, kam chcete poslat nové menu, stisknete ikonu dvou šipek u řádku ceník. Tímto se pošle požadavek na stažení změn do aplikace a menu se stáhne.
.png?inst-v=0ff14afa-c380-4de8-bd0b-385f0e66d725)