Skip to main content
Skip table of contents

Synchronizace produktů a ceníků ve Web Admine a pokladně

Jak postupovat, pokud jsem vytvořil jsem nové produkty, ale nevidím je v pokladně?

V případě cloudového řešení se nové položky a změny v nich neprojevují automaticky iv pokladně. Tímto si umíte dopředu připravit menu a nijak nezasahovat do provozu. Pro importování změn do pokladny umíte využít dvou způsobů.

  1. Stažení menu ze serveru v aplikaci Papaya POS

    • Přejděte přes tři tečky do nastavení

    • Vyberte “Editace Menu

    • V případě zařízení orientovaného na šířku, klikněte na “Importovat ze serveru”, čímž se načtou všechny změny z cloudu.

      9-1.png

       

  2. Poslání změn v menu přes webadmin Papaya POS

    • Ve webadminu Papaya POS přejděte přes Administrace Pokladny,

    • Na konkrétní pokladně, kam chcete poslat nové menu, stisknete ikonu dvou šipek u řádku ceník. Tímto se pošle požadavek na stažení změn do aplikace a menu se stáhne.

Frame 5 (1).png

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.